Polish Los Rzeźnikoz [PLR]
Activision miejscem na swoje Show na tegorocznym E3 wybrało hale Staples Center, w której to na co dzień rozgrywane są mecze NBA z udziałem Los Angeles Lakers. Do wejśćia prowadził... czerwony dywan! Dla dziennikarzy? Nie, dla gwiazd, a tych nie zabrakło. Na scenie pojawili się między innymi tacy celebryci jak Eminen, Rihanna na tle Call of Duty: Black Ops i fajerwerków. Deadmausa5 i David Guetta promujący samych siebie w DJ Hero 2. Byli także Usher, N.E.R.D. oraz sam Jastrząb Tony Hawk, który mimo wieku pokazał, że na desce jeszcze potrafi wymiatać, a tak zupełnie przy okazji zapowiedział ze sceny nową odsłonę swojego tasiemca Tony Hawk: Shred.
Nie zabrakło też nowej odsłony Guitar Hero tym razem o podtytule Warriors of Rock, które na scenie promował wokalista Toola - Maynarda, co zapowiada powrót do mocnych rockowych brzmień w serii. Nie wiem jaką grę promowała swoim występem tancerka na 100 metrowej... rurze, ale raczej pozycję dla dorosłych.
Była też i Paris Hilton, ale niestety nie w bikini i promującą... chyba siebie samą.
Całe show nieoficjalnie kosztowało ponoć około 5 mln dolarów, kogo jak kogo, ale Activision przecież stać na takie wydatki, wszak to kwota ledwie jednego procenta zysku jaki przyniosła firmie sprzedaż ostatniej odsłony CoD. O ile konwencjonalne konferencje pozostałych gigantów rynku mogły zaciekawić jedynie branżowe media, o tyle o evencie firmy Koticka głośno było we wszystkich mediach i portalami, ale głównie w tych plotkarskich. To się nazywa "Promocja".
Offline